wtorek, 14 grudnia 2010

11 Przykazań Gacka

Na pewno zapamiętałem wszystkie dobre chwile będące elementami mojego życia. Żałuję jedynie, że nie pamiętam wszystkich złych, bo to dzięki nim nauczyłem się najwięcej. Ale wyłapałem kilka ‘ciekawych’ z mojej młodości i mam nadzieję, że też się czegoś nauczysz…




1.      Nie będziesz wchodził na szafkę, która nie jest przymocowaną do ściany.
Śmieszne? Niekoniecznie. Szczególnie jeśli stoisz z siostrą pod szafką, chcecie na nią wejść, a ona jakby nigdy nic spada na was z całkiem sympatycznym hukiem. Mina matki wbiegającej do pokoju? Jak w reklamie kart kredytowych.
2.      Nie będziesz zrzucał winy na koleżanki z klasy.
Wyrzuty sumienia potrafią dopaść człowieka nawet po kilkunastu latach. Dzisiaj wolałbym reprymendę od pani nauczycielki. Dlatego nieważne, że koleżanka ma dłuższy nos i jest kobietą. Mów co zrobiłeś a ją zostaw w spokoju…
3.      Pamiętaj, żeby uczyć się wcześniej.
Masz nawyk nauki ‘dzień przed’? Przestań. Zawsze Ci się udawało? Mi też. Tak jest ciekawiej? Skoro szukasz rozrywki poproś do tańca psa sąsiadów. Jeszcze nigdy nie było z tym problemów? U mnie też. Dlatego w końcu muszą nadejść.
4.      Czcij wszystko co trzeba.
Dosłownie. Przeliteruję. W-S-Z-Y-S-T-K-O.
5.      Nie pij alkoholu ze źródła nieznanego.
Brak doświadczeń w tym temacie. I może lepiej niech tak pozostanie.
6.      Nie pij alkoholu z tytoniem łączonego.
Również brak. Jestem z siebie dumny.
7.      Nie łącz alkoholu z dymem zabronionego.
Hmmm… Jak powyżej.
8.      Kochaj wszystkie kobiety. Wolne troszkę bardziej.
;D Ja naprawdę jestem tylko miły. Nie podrywam wszystkich. To nie moja wina, że jak taką przepuścisz w drzwiach, to już dziwnie się patrzy. A poza tym zawsze się ich bój. Nigdy nie wiadomo, czy nie ma ‘czegoś’ do myślenia.
9.      Nie pożądaj dziewczyny znajomego twego.
Co nie wyklucza, że możesz ją kochać.
10.  Ani żadnej rzeczy, która jego jest.
Jako się rzekło. Rzeczy. ;D
11.  Kiedy kogoś kochasz to kochaj. I nie pozwól, żeby brak słów Cię powstrzymał…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz