wtorek, 21 grudnia 2010

Surprise!!!

No tak. Do  Świąt pozostały dwa dni, a w domu nie ma choinki, światełek, bombek. Ale za to już znalazłem wszystkie prezenty. ;] Jak to dobrze wiedzieć, że rodzice wciąć o mnie dbają mimo moich dwudziestu jeden lat. Chociaż w sumie to dbają o moje rodzeństwo, a że prezenty młodszym Gackom wybieram ja to... No cóż... Powiedzmy, że są uniwersalne. :D



Ale jako że po Świętach nadejdzie Sylwester, który zapewne spędzę w domu z moją skromną osobą, to postanowiłem, że znajdę sobie jakiś specjalny prezent, który pozwoli mi "przetrwać'. I wiecie co? Prezent sam się znalazł.

Surprise!!!

Jeśli macie ochotę przebić taką niespodziankę, to życzę powodzenia. Może nie zadzwonię do rodziców i nie powiem, że 'I just had sex' z Jessicą Albą, ale gdybym miał taką okazję... ;];];]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz